Kick-Ass Sales Calls

Voor dienstverleners die volledig zichzelf willen blijven tijdens het verkopen.
Leer hoe je jouw salesproces van A tot Z persoonlijk maakt, hoe je in een verkennend gesprek je meerwaarde duidelijk maakt, bepaalt of het een match is én hoe jij je ideale klanten vlotter kan binnenhalen zonder pushen.

Online cursus van € 579,74 excl. btw.
Studio Sociaal stopt ermee vanaf 2 maart. Dit is de enige manier om nog met mijn visie aan jouw sales te werken.

Na deze cursus

Weet jij:

💥 welke vragen jij kan stellen om helder te bepalen of het een match is zodat je enkel met ideale klanten samenwerkt

💥 hoe jij elke ‘pitch’ persoonlijk maakt zodat jouw aanbod aanvoelt als hét antwoord

💥 hoe jij met vertrouwen je prijs kan communiceren

💥 hoe je kan opvolgen na elk gesprek zonder de stalker uit te hangen 

💥 hoe jij de nood van de klant kan koppelen aan je aanbod 

💥 hoe je ervoor kan zorgen dat het glashelder is wat jouw aanbod inhoudt én wat jouw specifieke meerwaarde is

De frustraties waar jij nu op botst

😖 Ondanks een match kiezen ideale klanten toch voor concurrenten die – in jouw ogen – minder waarde leveren én soms ook duurder zijn
😖 Gesprekken voelen nu goed, maar het draait toch regelmatig uit op een nee.
😖 Je hebt geen idee hoe je de meerwaarde van je aanbod duidelijk kan maken.
😖 Gratis advies wordt nog te vaak rondgestrooid in zo goed als elk kennismakingsgesprek.
😖 Potentiële klanten negeren je regelmatig na het gesprek.
😖 Veel gesprekken voelen als trekken en sleuren waardoor jij een slecht gevoel hebt na afloop.
😖 Jij bent enthousiast in het gesprek, maar krijgt dat niet overgedragen op je potentiële klant.
 
Heb je 3 keer of meer ‘ja’ moeten knikken? Dan is deze pagina iets voor u. Is dat niet het geval? Bol het dan gerust af. You’re good.

Hoe jij nu onderneemt

🙌 Je bent enthousiast over je aanbod en in je enthousiasme vergeet je de klant mee te nemen in je verhaal. 
🙌  Je bent van nature iemand die zichzelf niet graag in de spotlights zet. Je bent heel toegewijd aan je klanten en je bent ongelofelijk goed in job. Maar vanaf de aandacht naar jou gaat, blokkeer je. 
🙌  Je hebt niet geleerd hoe je het onderscheid kan maken tussen wat relevant is voor de klant en wat niet. Laat staan hoe je dat persoonlijk kan ‘pitchen’. 
🙌  Je onderneemt vanuit een passie om mensen te helpen. Die drang is zo groot dat je in een verkennend gesprek al tips geeft en direct luidop mee nadenkt wat ze kunnen doen om hun doel te bereiken. 
🙌  Je hebt het gevoel dat je snel iemands tijd verspilt. Gesprekken rond je liefst zo snel mogelijk af. Daarna opvolgen voelt standaard aan als pushen of lastigvallen. 
 
Hier van ‘t zelfde: 3 keer of meer ‘ja’? En past € 579,74 excl. btw binnen uw budget? Blijf dan gerust verder lezen. En anders is het helemaal oké om uw digitale reis ergens anders verder te zetten

Het goede nieuws is: verkopen kan ook aanvoelen als een dienst op zich

Ik verklaar mij nader: het grote probleem nu is dat je in het verkopen de focus teveel op de verkoop legt. Op wat jij doet en wat jij kan betekenen. Maar het draait niet om jou. ❌ Heel het gesprek zou moeten focussen op je klant.


👉 Op wat je klant wil bereiken.
👉 Waar zij tegenaan lopen.
👉 Wat zij nodig hebben om van punt A naar punt B te geraken.
👉 En of jij al dan niet de juiste persoon bent (of wil zijn) om hen hierbij te helpen.

Tips geven heeft dus geen nut. Het internet staat vol met tips. Als ze daarmee alleen geholpen zijn, waren ze al lang tot bij hun doel geraakt.

Geen tips of advies geven. Puur de ‘Sherlock Holmes’ uithangen.

Dat was mijn grootste fout in het eerste jaar als ondernemer: in elk gesprek de persoon al plat bombarderen met tips en advies. Maar daar heeft die persoon geen hol aan. Want de reden dat zij een gesprek inplannen, is omdat ze het alleen niet gedaan krijgen. Ze hebben uw ondersteuning nodig om verder te geraken. Uw expertise zit niet in hun genius zone.

Het succes van uw kennismakingsgesprekken of ontmoetingen op netwerkevents, zit ‘em in het stellen van de juiste vragen. In oprecht geïnteresseerd zijn in de persoon die voor u zit of staat. Ontdekken waar zij naartoe willen, waar zij mee struggelen en of jij voor verandering kan zorgen.


Geen match? Geen probleem. Het gesprek op zich voelt zo fijn en zorg voor zoveel verheldering, dat zij met alle plezier jou aanbevelen aan anderen. Dat is de kunst van verkopen zonder pushen.

Wat zit er in de training?

Je gaat gericht veranderingen kunnen aanbrengen in je sales gesprekken waardoor je conversie gaat verhogen. Door je eigen valkuilen te kennen en hoe je dit kan aanpakken, stap je met meer vertrouwen in een gesprek én uit het gesprek omdat je niet langer het gevoel hebt dat jij jezelf saboteert of tekortschiet.
Door je mindset op verkopen te veranderen, haal je de lading eraf. Zie je het niet meer als ‘stoefen’ of ‘pushen’ maar als een aangenaam gesprek. Je gaat niet langer het gevoel hebben dat jij jezelf opdringt wanneer je jezelf verkoopt. Je voelt jezelf geen imposter meer. Je weet dat elk gesprek een win-win situatie is en volledig draait om de klant.
Je gaat erin slagen om je meerwaarde aan de huidige situatie van de potentiële klant te koppelen. Waardoor die de nood ook echt gaat voelen, zich gehoord gaat voelen en het nodige vertrouwen in de samenwerking krijgt. Elk gesprek gaat een ongelofelijk voldaan gevoel geven omdat jij erin bent geslaagd om de persoon écht te horen en te zien, om helderheid te brengen in hun situatie en de volgende stap die zij nodig hebben.

Wat klanten over deze aanpak vertellen:

Tevreden klanten

“Het is ongelofelijk hoeveel ik al bijgeleerd heb door jou. Mijn maandstonden zijn bijna een jaar weggeweest door stress/trauma en daaraan gelinkt een enorm gewichtsverlies op heel korte tijd. Ik volg de tips die je deelt en ik ben nu sinds 3 maand opnieuw zo goed als regelmatig zonder externe/hormonale hulpmiddelen. Zooo dankbaar en blij dat mijn lichaam stilaan herstelt mede dankzij jouw hulp en tips.”

Céline R.

“Marijke haar workshop was enorm inzichtelijk. We willen als vrouw meedraaien in de maatschappij, maar moeten beseffen dat wij anders werken. Marijke heeft hiervoor veel handvaten gegeven om te kunnen herkennen hoe wij dit in ons voordeel kunnen omzetten. Het was maar het tipje van de ijsberg maar iedereen was van begin tot eind geboeid door de vrouwelijke cyclus waarvan we helaas pas veel te laat onze inzichten over krijgen. Ik ga er nu voor zorgen dat mijn dochter dit al sneller krijgt. Aanrader!”

Eline Massin

Kort samengevat + wat moet dat kosten?

In deze cursus leer jij als dienstverlener:

✅ je meerwaarde duidelijk onder woorden brengen zonder gratis advies te geven
✅ welke vragen je kan stellen om je ideale klanten eruit te filteren én het belang van jouw expertise duidelijk te maken
✅ met vertrouwen je aanbod helder pitchen, je prijs delen én opvolgen na je gesprek

Hoe doen we dit?

💻 10 modules, 60 minuten aan video’s met praktische tips, templates én handvaten
👀 1 jaar toegang tot al het materiaal
💬 5 x live Q&A calls (data staan in de FAQ)
📧 mogelijkheid om al je vragen gebundeld aan mij te bezorgen via mail tot eind juni 2024 

⏰ Studio Sociaal stopt ermee. Dit is de enige mogelijkheid om nog met mijn visie aan jouw sales te werken. De deuren sluiten vanaf 2 maart.

€ 579,74*

excl. btw

Na check-out krijg je onmiddellijk toegang tot de cursus via een online platform.
*Betalen in termijnen is mogelijk.